Mora vstupuje do extraligy se zbrusu novým logem!

Klub
O L O M O U C – Nováček nejvyšší soutěže z Olomouce vstupuje do své první extraligové sezóny po návratu se zbrusu novým logem! Kohout, zvíře, které charakterizuje hanácký celek, se nyní v logu objevuje v dynamickém provedení. Kohout má na sobě rukavice a v nich hokejku, v popředí se pak tyčí oficiální název klubu. Na vytvoření nového loga olomoucké Mory pracovalo DS Studio. „Myslím, že se logo povedlo,“ vyjadřuje se marketingový manažer Mario Cartelli.

Hanáci na jaře prolomili sedmnáctileté čekání a vrátili se zpět do extraligy. Před extraligovým ročníkem 2014/15 se vedení olomouckého klubu rozhodlo, že Mora pozmění svou tvář, a to tak, že představí NOVÉ LOGO!

„Už delší dobu jsme hledali nějakou inspiraci. Nakonec jsme usoudili, že bude nejlepší, když to dáme do rukou ‚profíků‘. Už když jsme dělali novelizaci starého loga, spolupracovali jsme s DS Studiem pod vedením Davida Spilky,“ popisuje počátky tvorby nového loga a spolupráci s DS Studiem Mario Cartelli, marketigový manažer klubu.

⇒ DS Studio

Cartelli také prozrazuje, jakým způsobem vedení klubu do tvorby loga zasahovalo a jaké vlastně mělo požadavky. „Seznámili jsme Davida Spilku se zadáním, ukázali jsme mu, jak bychom si logo představovali. Chtěli jsme po něm, aby bylo dynamické a aby hned z loga byla vidět tvář našeho klubu. Myslím, že se mu to povedlo,“ je spokojen s finální verzí.

Oproti starému logu naleznete výraznou změnu v tom, že v novém logu je vytyčen celý název olomouckého klubu, oproti třípísmenové zkratce. „David přišel s několika návrhy a my jsme si vybrali právě tohle, protože nám připadlo nejlepší. Místo ‚HCO‘ jsme do loga navíc zakomponovali ‚HC Olomouc‘, což je zaprvé náš oficiální název a zadruhé to ukazuje přidruženost k městu Olomouc,“ prozrazuje Cartelli faktory toho, proč se v logu objevuje celý název klubu.

Stěžejním bodem tvorby nového loga bylo setrvání tradičního zvířete, které již několik let Moru charakterizuje – kohout. Ten má nyní dynamický vzhled, o což šlo především. Výrazná hlava kohouta, který je ozbrojen hokejovými rukavicemi, v nichž drží hůl. Vše je komponované do klubových barev červené a bílé, které jemně doplňuje šedá.

„Setrvání kohouta v logu bylo samozřejmě naší prioritou. Je to odkaz na historii klubu, a my jsme jej nechtěli jen tak hodit za hlavu a přijít se zcela něčím novým. Myslím si, že fanoušci i veřejnost mají v podvědomí, že k Olomouci patří kohout. Dá se říct, že je to symbol zdejšího místa. Tudíž zadání bylo jasné – kohouta nechat,“ tvrdí muž, jenž se do role funkcionáře přesunul po uplynulé sezóně.

S novým logem souvisí také tvorba nových zápasových dresů. Ty budou představeny až na tiskové konferenci před začátkem extraligového ročníku 2014/15.