Hokej – národní sport, který má sílu spojovat a pomáhat. Právě díky tomu vznikl projekt pojmenovaný O kapku lepší hokej. Stejně jako k hokeji nepatří jen výhry, i v životě není vždy veselo. Díky spojení s Nadačním fondem Kapka naděje se náš klub stejně jako všechny ostatní v TELH připojuje k iniciativě, která povede ke zvýšení povědomí o jedné z nejzákeřnějších nemocí – rakovině. Konkrétně půjde o podporu boje s leukémií, která je nejčastějším nádorovým onemocněním v dětském věku. Symbolem se stanou oranžové stužky, oranžové omotávky na hokejky nebo přelepky na helmách.

Oranžová barva bude v různé formě komunikována v rámci Tipsport extraligy i Chance ligy v utkáních od 11. do 15. února 2020. Hráči i rozhodčí nastoupí s přelepkami na helmách s logem projektu díky vstřícnosti titulárního partnera společnosti Tipsport, resp. Chance. Na vybraných stadionech včetně plecharény proběhne též dobročinná sbírka, konkrétně v pátek 14. února při utkání proti Kladnu. Diváci si budou moci pořídit oranžovou stužku, a k projektu se tak připojit. Do oranžového hávu se dočasně obalí i oficiální profily na hokejových sociálních sítích.

Kromě osvěty dárcovství krve a kostní dřeně je smyslem projektu také získat finanční prostředky. Vyjma již zmíněných kasiček na stadionech půjde zejména o aukci dresů hokejové reprezentace a hokejek kapitánů extraligových či prvoligových celků. Aukce proběhne v březnu na webu sportovniaukce.cz, o přesném termínu zahájení budeme včas informovat.

Již od roku 2000 pomáhá Nadační fond Kapka naděje zachraňovat dětské pacienty s poruchou krvetvorby, nádorovými onemocněními a ty, jejichž léčba vyžaduje transplantaci kostní dřeně. Cílem fondu je zlepšovat vybavenost českých nemocnic, přispět ke zlepšení psychické pohody léčených dětí i jejich rodičů. Výtěžek projektu O kapku lepší hokej půjde právě na podporu dětských pacientů s onkologickými onemocněními. Kalendář utkání, ve kterých bude možné stužku zakoupit najdete na webu okapkulepsihokej.cz.

Sledujte také naše sociální sítě nebo si informace selektujte s hashtagem #okapkulepsihokej. Projekt vznikl pod záštitou oficiálního marketingového partnera TELH společnosti BPA sport marketing.