Noví partneři? Máme toho hodně co nabídnout, vyzývá Mario Cartelli

Tisková zpráva
O L O M O U C – Hokejisté Mory se pomalu ale jistě dostávají do provozního tempa, vedení olomouckého klubu však jede od konce barážového úspěchu téměř bez přestávky. Jedním z vytyčených cílů, které si hanácký klub dal, je to, aby se do týmu podařilo přilákat nové partnery. Mario Cartelli, který je nově v této činnosti postavou číslo jedna, je přesvědčen, že má hokejová Olomouc co nabídnout.
Vedení olomouckého hokejového klubu v předešlých dnech angažovalo do svých řad muže, jenž ještě donedávna válel na ledě. Mario Cartelli se do svého nového zaměstnání vložil s vervou a chce pomoci Kohoutům dosáhnout na extraligovou úroveň ve všech směrech. Přivést do klubu nové partnery, to je jeden z úkolů, které si Cartelli dal. Ve svém rozhovoru prozrazuje, proč si myslí, že olomoucký klub je správnou volbou pro investici.

„Je pro nás prioritou najít nové partnery.“

Od konce sezóny se v olomouckém vedení pracuje na plné obrátky. Mario, prozraďte, co je nyní na pořadu dne?
V rámci klubu je pro nás nyní prioritou najít nové partnery. HC Olomouc může našim partnerům nabídnout to, že budou mít velkou zábavu. Počítáme s tím, že sem bude chodit hodně lidí, přeci jenom je tu extraliga po 17 letech. Můžeme také nabídnout to, že tu všichni drží pospolu, v uvozovkách by se to dalo říct, že jsme takový rodinný klub. Jsme klub, který má historii, vychoval spoustu velkých hráčů, v tom bychom chtěli dále pokračovat

Co může Mora svým potenciálním novým sponzorům konkrétně nabídnout?
Pokud k nám partneři přijdou, jsme schopni jim zajistit zviditelnění. Extraliga je TOP soutěž v naší republice, a podle mého máme hodně co nabídnout. Partnerům se budu snažit vyjít ve všem vstříc, veškerá komunikace by měla jít nyní přese mě. Budu se snažit být sponzorům ve všech otázkách schopný odpovídat a být jim k dispozici.

⇒ Olomoucký klub věří, že se bude moci o fanoušky opřít i v následujících letech

Na jakých místech by mohli být partneři k vidění?
Našim partnerům můžeme nabídnout k dispozici prostor na dresech, na oficiálním webu klubu, ledové ploše či na mantinelu. Dále budou k vidění před televizními kamerami, v médiích a uslyší o sobě v rádiu. Samozřejmě jsou od BPA jisté stanovy, které musíme dodržovat, ale myslím, že prostor pro sponzory by byl veliký. Tím bychom je mohli zviditelnit prakticky po celé republice. Extraliga má 52 kol, z toho 26 domácích. Dostali by se do podvědomí nejen v Olomouci, ale i v okolí, tím, že se podílejí na provozu našeho celku. Myslím, že tohle je pro naše stávající a budoucí partnery velice zajímavé.

Kdybyste měl olomoucký klub charakterizovat, jak by to z vašich úst znělo?
Myslím, že jsme poměrně malý klub, který byl vždycky s fanoušky zadobře, táhli jsme všichni za jeden provaz. Jak hráči, tak vedení a právě fanoušci.

„Fanoušci jsou důležití, některé jejich nápady se mi líbí.“

⇒ Mario Cartelli: „Máme co nabídnout.“

Svou roli ve vedení klubu plníte teprve pár dní. Co přímo od vás mohou lidé očekávat?
Budu se snažit být veřejnosti velice otevřený a chtěl bych, aby jak naši partneři, tak naši fanoušci šli stejnou cestou a vytvořili tu výbornou atmosféru pro extraligu, po které jsme toužili a po 17 letech jsme se do ní vrátili.

Chtěl byste směrem k fanouškům něco vzkázat?
Můžu slíbit, že se budeme jak já, tak i ostatní z vedení klubu snažit dělat vše, co bude v našich silách, aby se naši fanoušci cítili co nejkomfortněji. Od chvíle, co jsem ve vedení klubu, sleduji i diskusní fórum, protože jsou pro nás fanoušci velice důležití. Musím říct, že i některé nápady, které tam píšou, nejsou špatné a mohly by se dát i rozvinout.

Kontakt na Maria Cartelliho (oblast marketingu):
tel.: 777 323 003
e-mail: m.cartelli@hc-olomouc.cz